PostNL, Hallmark en Omapost stellen 100.000 kerstkaartjes beschikbaar voor 1 cent
Den Haag, 19 november 2020 – ‘Hou vol’, was de duidelijke boodschap tijdens de persconferentie van 17 november. Wat de coronamaatregelen zijn tijdens de feestdagen, is nog onduidelijk, maar de behoefte om elkaar juist nu extra aandacht te geven is groot, erkende minister De Jonge. Omdat ook een klein gebaar een groot verschil kan maken, slaan PostNL, Hallmark en Omapost de handen in één en geven in december 100.000 fotokaartjes weg voor 1 cent. De kerstkaartjes zijn beschikbaar op 1 en 2 december.
Resi Becker, directeur Mail: ‘December is bij uitstek de maand waarin we elkaar opzoeken. Helaas is dat door de coronacrisis een stuk moeilijker. Een kaartje brengt je op zo’n moment dichterbij elkaar. Wij willen met deze actie mensen met elkaar verbinden en een hart onder de riem steken.’
In april stelden PostNL en Hallmark ook 100.000 kaartjes beschikbaar voor 1 cent. Op 1 en 2 december is het mogelijk om via de websites van de drie de partijen een speciale fotokaart te maken en te versturen. De opbrengst van deze actie komt geheel ten goede aan Stichting Omapost. Lees meer over deze actie op postnl.nl/kerstkaart.
Over PostNL
Wij zijn PostNL, we zijn er voor iedereen en brengen het al 225 jaar samen. Met een uitgebreid netwerk van bijna 5.800 PostNL-punten, 11.000 brievenbussen, en ruim 900 pakket- en briefautomaten die openstaan voor diverse vervoerders, en miljoenen gebruikers van de PostNL-app, zijn we altijd dichtbij. We willen de favoriete bezorger zijn door het iedereen zo gemakkelijk mogelijk te maken om pakketten en post te verzenden en te ontvangen. Met bijna 34.000 collega’s die bij ons werken staan we midden in de samenleving. We leveren een scala aan diensten, waaronder post- en pakketbezorging, logistieke e-commerce oplossingen en cross-border solutions. Op een doordeweekse dag bezorgen we in de Benelux gemiddeld 1,1 miljoen pakketten en 6,9 miljoen brieven. Onze inzet is gericht op klanttevredenheid, het bieden van kansen aan ons personeel en het genereren van waarde voor onze stakeholders via groei, digitalisering en duurzaamheid.
We optimaliseren en ondersteunen onze fysieke netwerken door inzet van slimme digitale oplossingen en introduceren nieuwe proposities die van waarde zijn voor onze klanten. We streven naar duurzame arbeidsrelaties door een goede werk- en opdrachtgever te zijn voor alle mensen die bij en voor ons werken. En zetten in op duurzaamheid en maken veel kilometers te voet en met de fiets, maken steeds vaker gebruik van schonere brandstoffen en elektrische voertuigen, en bieden vernieuwende stadslogistiek aan. PostNL N.V. is een beursgenoteerd bedrijf met een omzet van €3,2 miljard in 2023, waarvan 62% afkomstig uit e-commerce activiteiten.