Voordelen van direct mail
- Val op met je boodschap- Post valt meer op dan online middelen. Vooral de combinatie van fysiek én online geeft bewezen beter resultaat dan alleen online. 
- Geen toestemming nodig- Voor direct mail heb je geen toestemming van de geadresseerde nodig. Bij e-mailen of bellen heb je wél consent nodig van de ontvanger. 
- Maak het persoonlijk- Val extra op met een originele ontvangstbeleving. Bijvoorbeeld door een opvallend formaat, design of zelfs geur. 

De impact van direct mail
Direct mail valt op: een brief, kaart of brochure die direct bij je klant in de brievenbus ligt. Het zorgt bovendien voor een van de hoogste responspercentages van alle communicatiemiddelen. Door bijvoorbeeld je post te combineren met een QR-code naar een actiepagina.

Direct mail voor B2B én B2C
- Voor bedrijven (B2B)
 Nieuwe leads of juist relaties versterken? Check. Complexe producten uitleggen? Geen probleem.
- Voor consumenten (B2C)
 Geef je marketing een persoonlijke touch, bouw aan je merk en zet klanten aan tot actie.
Direct mail versturen in 4 stappen
- 1Kies je doelgroepBestaande klanten of nieuwe prospects? Kies bijvoorbeeld op basis van locatie of interesses. En koppel consumentendata aan je klantgegevens. 
- 2Bepaal je boodschapInformeren, leads genereren of verkopen? Wij adviseren je graag welk soort direct mail het beste werkt. 
- 3Direct mail ontwerpen en printenKies voor een drukker voor een professioneel ontwerp en de beste kwaliteit. Heb je al een ontwerp? Mail ons voor een directmailcheck. 
- 4Verstuur je direct mailOnze experts adviseren je over het ideale verzendmoment. Heeft het spoed? We zorgen dat het snel geregeld wordt. 


