De psychologie van aandacht in beeld
Tim Zuidgeest, oprichter van neuromarketingbureau Unravel Research, weet als geen ander hoe het consumentenbrein werkt. Hij deelt graag een aantal tips.
Blog
Wie tussen alle reclame wil opvallen, moet de beperkte aandacht van hun doelgroep weten te trekken. Hoe doe je dat? Verschillende experts delen graag hun kennis, inzichten en ervaringen. Dit blog is voor iedereen die aandacht wil geven én krijgen.
Tim Zuidgeest, oprichter van neuromarketingbureau Unravel Research, weet als geen ander hoe het consumentenbrein werkt. Hij deelt graag een aantal tips.
Bij direct mail komt de planning heel nauw. Projectmanager ketenmanagement Emma Stoop geeft daarom tips over de juiste vormgeving voor een soepele verwerking in de keten.
De vormgeving van een direct mail hangt af van de boodschap. Jeroen Kimmel (PSI-Vransen Direct Mail) en Inge Ruijgt (Hartstichting) vertellen er meer over.
Alles over direct mail weten? Lees dan de antwoorden op 6 veel gestelde vragen.
Lees hoe je nieuwe klanten bereikt zonder de privacywetgeving te overtreden.
Benader jij je doelgroep alleen via social media? Tijd om offline te gaan!
Op zoek naar informatie en inspiratie over direct mail?
Expert op het gebied van direct mail worden? Doe kennis op.
Direct mail is bewezen effectief. Ben je op zoek naar de harde cijfers?
Laat je direct mail door ons checken en ontvang praktische tips over hoe je deze direct mail nóg succesvoller maakt.