Menu
De echte waarde van direct mail

Kracht van aandacht

Thema onder de loep

Groener communiceren

Duurzaamheid speelt een steeds grotere rol in ons leven. Als je je doelgroep op een groene manier wilt bereiken, denk je al snel aan e-mail of WhatsApp en niet meteen aan direct mail. Samen verduurzamen magazine Direct mail via de brievenbus lijkt niet duurzaam. Maar is dat wel terecht? In dit magazine lees je alles over de groene kant van post. Van inspirerende verhalen van ondernemers en experts tot slimme oplossingen waarmee je direct aan de slag kunt.

Download het magazine

Voor elke download planten wij in samenwerking met Natuurmonumenten 10m2 zadenmix voor insecten.

Download ook:

Whitepaper De echte waarde van direct mail

Whitepaper Maximaal resultaat uit je campagne halen? (cover)Om bij je doelgroep onder de aandacht te komen, moet je vaker dan je lief is je marketingportemonnee trekken. Hoe weet je of je die investering er weer uithaalt? Bij online media zie je de ROI direct terug in je campagneplanner. Maar hoe weet je wat de ‘return’ in euro’s bij direct mail is? Samen met onderzoeksbureau MetrixLab maakten we de rekensom. Nieuwsgierig? Bekijk dan dit whitepaper en voorspel in een paar klikken de echte waarde van jouw directmailcampagne.

Download de whitepaper

Whitepaper Het effect van direct mail op jongeren

Whitepaper Consumententrends die om aandacht vragen

Whitepaper Media in het brein

Whitepaper De impact van direct mail

Ook interessant