Menu
Maximaal resultaat uit je campagne halen?

Kracht van aandacht

Thema onder de loep

De echte waarde van direct mail

Whitepaper Maximaal resultaat uit je campagne halen? (cover)

Om bij je doelgroep onder de aandacht te komen, moet je vaker dan je lief is je marketingportemonnee trekken. Hoe weet je of je die investering er weer uithaalt? Bij online media zie je de ROI direct terug in je campagneplanner. Maar hoe weet je wat de ‘return’ in euro’s bij direct mail is? Samen met onderzoeksbureau MetrixLab maakten we de rekensom. Nieuwsgierig? Vul je gegevens in, ontvang de whitepaper en voorspel in een paar klikken de echte waarde van jouw directmailcampagne.

Kracht van aandacht

Thema onder de loep

De echte waarde van direct mail

Whitepaper Maximaal resultaat uit je campagne halen? (cover)

Om bij je doelgroep onder de aandacht te komen, moet je vaker dan je lief is je marketingportemonnee trekken. Hoe weet je of je die investering er weer uithaalt? Bij online media zie je de ROI direct terug in je campagneplanner. Maar hoe weet je wat de ‘return’ in euro’s bij direct mail is? Samen met onderzoeksbureau MetrixLab maakten we de rekensom. Nieuwsgierig? Vul je gegevens in, ontvang de whitepaper en voorspel in een paar klikken de echte waarde van jouw directmailcampagne.

Aanhef
optioneel

Download ook:

Whitepaper Het effect van direct mail op jongeren

Whitepaper Het effect van direct mail op jongeren

Als je jongeren wilt bereiken, denk je waarschijnlijk niet zo snel aan direct mail. Social media als Instagram en Snapchat liggen veel meer voor de hand. Maar is die keuze welk juist? Samen met onderzoeksbureau MetrixLab onderzochten we het effect van direct mail bij verschillende leeftijdsgroepen. De uitkomsten liegen er niet om. Nieuwsgierig geworden? Bekijk dan dit whitepaper.

Download de whitepaper
Whitepaper consumententrends

Whitepaper Consumententrends die om aandacht vragen

In deze digitale tijd is persoonlijke aandacht soms ver te zoeken. Mailboxen lopen vol, mailtjes worden vluchtig gescand en soms niet eens geopend. De digitale verzadiging zorgt ervoor dat je als ondernemer op zoek moet naar andere manieren om op te vallen. Hoe doe je dat? In dit whitepaper lees je alles over de vijf consumententrends van nu en hoe je die met aandacht kunt beïnvloeden.

Download de whitepaper
Whitepaper media in het brein (cover)

Whitepaper Media in het brein

In het huidige medialandschap worden consumenten overspoeld met (reclame)boodschappen. Hoe weet je op welke manier je boodschap onder de aandacht komt en via welke kanalen je het meeste effect bereikt? Voor het eerst is er Nederland onderzoek gedaan naar de vraag hoe we verschillende media in ons brein ervaren en hoe ze aanvullend aan elkaar zijn. In dit whitepaper lees je de meest opvallende uitkomsten.

Download de whitepaper
Cover whitepaper Impact met je boodschap

Whitepaper De impact van direct mail

Bij communicatie en reclame denken we al snel aan online middelen. Ten opzichte van online media heeft direct mail een aantal unieke sterktes. In deze whitepaper delen we de belangrijkste inzichten over de impact van direct mail.

Download de whitepaper

Ook interessant

DM checkDoe de directmailcheck

Laat je direct mail door ons checken en ontvang praktische tips over hoe je deze direct mail nóg succesvoller maakt.

Service en contact PostNL (zakelijk)

Contact

Benieuwd naar de mogelijkheden van direct mail?
Lees meer of neem direct contact met ons op.

Neem contact op