Menu
Whitepaper

Kracht van aandacht

Thema onder de loep

Whitepaper media in het brein (cover)

In het huidige medialandschap worden consumenten overspoeld met (reclame)boodschappen. Hoe weet je op welke manier je boodschap onder de aandacht komt en via welke kanalen je het meeste effect bereikt? Voor het eerst is er Nederland onderzoek gedaan naar de vraag hoe we verschillende media in ons brein ervaren en hoe ze aanvullend aan elkaar zijn. In dit whitepaper lees je de meest opvallende uitkomsten.

Kracht van aandacht

Thema onder de loep

Whitepaper media in het brein (cover)

In het huidige medialandschap worden consumenten overspoeld met (reclame)boodschappen. Hoe weet je op welke manier je boodschap onder de aandacht komt en via welke kanalen je het meeste effect bereikt? Voor het eerst is er Nederland onderzoek gedaan naar de vraag hoe we verschillende media in ons brein ervaren en hoe ze aanvullend aan elkaar zijn. In dit whitepaper lees je de meest opvallende uitkomsten.

Vraag de gratis whitepaper aan

Vul je gegevens in en ontvang het whitepaper Media in het brein en de invloed van direct mail. Je maakt bovendien kans op een gratis eyetrackingonderzoek van je direct mail op 16 januari 2020 bij Unravel Research in Utrecht.
Lees de actievoorwaarden

Aanhef
optioneel
Cover whitepaper Impact met je boodschap

Download ook:

Whitepaper De impact van direct mail

Bij communicatie en reclame denken we al snel aan online middelen. Ten opzichte van online media heeft direct mail een aantal unieke sterktes. In deze whitepaper delen we de belangrijkste inzichten over de impact van direct mail.

Download de whitepaper

Ook interessant

DM checkDoe de directmailcheck

Laat je direct mail door ons checken en ontvang praktische tips over hoe je deze direct mail nóg succesvoller maakt.

Service en contact PostNL (zakelijk)

Contact

Benieuwd naar de mogelijkheden van direct mail?
Lees meer of neem direct contact met ons op.

Neem contact op