Adresgegevens of openingstijden aanpassen

Wil je je adresgegevens wijzigen? Dit gebeurt automatisch óf doe je zelf in je Mijn PostNL-account. Wil je dat we op bepaalde dagen geen of juist wél pakketten bij je bezorgen? Geef dit dan aan ons door! Hieronder lees je hoe je dit doet. 

Hoe pas ik mijn adresgegevens aan?

Heb je een nieuw vestigingsadres (zoals bekend bij de KvK)? Dan worden je adresgegevens automatisch aangepast in Mijn PostNL. Je correspondentieadres en factuuradres kun je zelf aanpassen in Mijn PostNL. Dit kun je doen onder 'klantinstellingen'. 

Hoe geef ik mijn openingstijden door?

Is jouw bedrijf doordeweeks één of meer dagen gesloten? Laat het ons weten. Want anders loop je misschien pakketten mis omdat je niet geopend bent. Wij zorgen ervoor dat we op die dagen geen pakketten meer bij je worden bezorgen. Dit noemen we een ‘Geslotenverklaring’.  

Je kunt dit aanvragen via je pakketbezorger. Of neem contact op met onze klantenservice. Onze contactopties vind je onderaan de pagina. 

Wil je dat we op bepaalde dagen juist wél weer bezorgen? Ook daarvoor kun je terecht bij de bezorger of onze klantenservice.