Internationale retouren

Meer gemak voor je klanten in het buitenland

Met onze internationale retouroplossing sturen ook je klanten in het buitenland hun aankoop probleemloos retour. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

De voordelen van internationale retouren

  • Altijd een afgiftepunt in de buurt

    Je klanten sturen pakketten makkelijk retour via onze buitenlandse partners. Ook in het buitenland is er altijd een afgiftepunt in de buurt.
  • Kies zelf hoe je retouren ontvangt

    Kies de retouroplossing die het beste bij jou past. Makkelijk te integreren via onze applicaties, retourenportaal of API.

  • In Europa te volgen met track & trace

    Retourpakketten binnen Europa tot 30 kilo volg je met track & trace. Standaard verzekerd tot € 500.

Welke retouroplossing past bij jou?

Je kunt kiezen uit de volgende internationale retouropties.

Internationale retouren tot 2 kg

  • EU
  • Zonder track & trace
  • Niet verzekerd

Internationale retouren tot 30 kg

  • EU, Groot-Brittannië en Zwitserland
  • Met track & trace
  • Verzekerd tot 500 euro per pakket

Hoe werkt het?

Je kunt kiezen om ieder retourpakket meteen te ontvangen. Een andere optie is dat wij ze voor je verzamelen, waarna we ze op een moment dat jou uitkomt bij je bezorgen. Zo bespaar je kosten én CO2 uitstoot. Je accountmanager vertelt je hier graag meer over. Heb je nog geen zakelijk account bij PostNL? Meld je dan hier aan.

Wat kosten internationale retouren?

De kosten van een internationale retouroplossing zijn afhankelijk van jouw wensen. Neem voor meer informatie over de kosten contact met ons op. Onderaan deze pagina vind je onze contactopties.

Heb je nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!