Menu

Fulfilment en bezorging onder 1 dak

Met 100% nauwkeurige orderverwerking

Herken je dat? Je hebt een goedlopende webshop en ziet volop kansen om nog verder te groeien. Tegelijk ben je steeds meer tijd kwijt aan logistieke activiteiten. Hoe zorg je ervoor dat dit je minder tijd kost? Onze oplossingen voor fulfilment helpen je hierbij. Wij regelen al jouw webshop-logistiek volgens wens en jij richt je op de groei van je webwinkel.

Regel direct

Je kunt ons ook bereiken op 088 - 86 86 820 van 8.30 tot 17.00 uur (ma-vrij)
Emerce 20205 sterren

PostNL is in 2020 door beslissers uit de markt in de categorie fulfilment en verzending met 5 sterren beoordeeld.

De voordelen van fulfilment én bezorging ineen

  • Ontsluiting op alle verkoopplatformen met de beste IT-koppelingen
  • Eén contactpersoon voor al je webshoplogistiek
  • Late cut-off tijd van 23.59 uur
  • Real time inzicht in je voorraad door een persoonlijk ordermanagementplatform
  • Internationaal versturen en retourneren

Hoe werkt het?

Bekijk de video over onze fulfilmentoplossingen.

Lees je liever de tekst van de video?

Hoe helpen wij je?

Jij wilt je producten makkelijk vanuit één centrale voorraad aanbieden. Bijvoorbeeld op bol.com en Amazon. Wij helpen je om ook op deze platformen te verkopen. Dat doen we met de beste IT-koppelingen. 

Direct inzicht in je voorraad

Je artikelen worden veilig opgeslagen. En je hebt real time inzicht in je voorraad, orderstatus en track & trace-data. Bij een minimumvoorraad ontvang je een melding per e-mail of sms. 

Onze software is gemakkelijk te koppelen met webwinkelsystemen. Waaronder op maat gemaakte webwinkelsystemen. 

Snelle en flexibele bezorging voor je klanten

Bij een nieuwe bestelling worden de artikelen op een snelle en 100% nauwkeurige manier gepickt en verpakt. En bezorgen kunnen wij natuurlijk als geen ander. Alles wat tot middernacht wordt besteld, bezorgen we de volgende dag. Je klanten krijgen dus wat je belooft, elke dag van week. 

En wij begrijpen dat jouw klanten zelf willen bepalen waar en wanneer pakketten worden afgeleverd. Daarom werken we met verschillende bezorgopties. En uiteraard helpen we je ook met het verwerken van al je retouren. 

Eén contactpersoon voor alles

Wij houden van persoonlijk contact. Daarom krijg je bij ons een vaste klantmanager. Samen bespreken jullie de processen waarmee we je kunnen helpen. Je klantmanager is altijd op de hoogte van de actuele status van het logistieke proces. Zo heb je maar één contactpersoon voor al je webshop-logistiek.

Bekijk de verhalen van onze klanten

Wat kost het?

Hier vind je een indicatie van onze tarieven. Deze tarieven zijn inclusief fulfilment- én bezorgdiensten.*

De tarieven zijn inclusief:
Pakbon, verzendverpakking, standaard verzending binnen Nederland met track & trace.

De tarieven zijn exclusief:
Voorraadkosten, btw en/of eventuele aanvullende diensten zoals bijvoorbeeld avondbezorging, verzending naar het buitenland of handtekening voor ontvangst.

Let op: De getoonde tarieven zijn een indicatie op basis van het opgegeven aantal unieke producten en het aantal orders per jaar. Je kunt hieraan geen rechten ontlenen. Het uiteindelijke tarief is afhankelijk van de specifieke omstandigheden en kan afwijken van het tarief zoals hier getoond.

Meer weten over onze fulfilment?

We praten graag verder met je over de mogelijkheden voor jouw fulfilment. We vertalen je wensen in een vrijblijvend advies dat past bij je organisatie. Laat je gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Heb je direct al vragen, dan kun je ons ook bereiken op 088 – 86 86 820 (van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur).

Wat is fulfilment?

Is het voor mij interessant fulfilment van PostNL te gebruiken?

Hoe ziet het fulfilment proces er precies uit?

Zie ook