De voordelen van de haalservice

  • Altijd wanneer het jou uitkomt

    Kies zelf de dag en het tijdvak waarin je wilt dat we langskomen. Wel zo makkelijk!
  • Kies voor gemak

    Wij regelen de rolcontainers en andere hulpmiddelen voor je, en besparen je natuurlijk een ritje!

  • Alles online regelen

    Je kunt al je haalafspraken inzien en volgen via Mijn PostNL.

Hoe werkt de haalservice?

Benieuwd wat de haalservice voor jou kan betekenen? Bekijk de video om te zien hoe het precies in zijn werk gaat.

Hoe vraag je de haalservice aan?

  1. 1

    Neem contact met ons op

    Bel elke werkdag van 8.00 tot 19.00 uur naar 088 - 868 6868 en vraag de haalservice aan.
  2. 2

    Leg je haalafspraken vast

    Wil je je pakketten eenmalig laten ophalen? Of wil je een terugkerende haalafspraak maken? Kies wat het beste bij jouw onderneming past.
  3. 3

    Zet je pakketten klaar

    Onze chauffeur haalt je pakketten op bij de afgesproken plek en brengen ze naar het sorteercentrum. Vanaf daar versturen we je pakketten naar je klanten.
  4. 4

    Regel je haalafspraken online

    Wil je een keertje wat meer of minder pakketten versturen? Geen probleem! Via de haalservice-module in Mijn PostNL regel je 24/7 al je haalafspraken online en heb je inzicht in jouw planning. Handig!

Ben je toevallig hiernaar op zoek?

Word zakelijke klant

Verstuur je meer dan 2 pakketten per week? Word zakelijke klant en ontdek het gemak voor jou en je klanten.

Brengservice

Met de brengservice brengen we de post uit je postbus aan het begin van je werkdag bij je langs. Ook te combineren met de haalservice!

Aanleveropties

Je zakelijke pakketten aanleveren kan bij ons op 3 manieren.

Heb je nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!