De voordelen van de haalservice
Altijd wanneer het jou uitkomt
Kies zelf de dag en het tijdvak waarin je wilt dat we langskomen. Wel zo makkelijk!Kies voor gemak
Wij regelen de rolcontainers en andere hulpmiddelen voor je, en besparen je natuurlijk een ritje!
Alles online regelen
Je kunt al je haalafspraken inzien en volgen via Mijn PostNL.
Hoe werkt de haalservice?
Benieuwd wat de haalservice voor jou kan betekenen? Bekijk de video om te zien hoe het precies in zijn werk gaat.
Hoe vraag je de haalservice aan?
- 1
Neem contact met ons op
Bel elke werkdag van 8.00 tot 19.00 uur naar 088 - 868 6868 en vraag de haalservice aan. - 2
Leg je haalafspraken vast
Wil je je pakketten eenmalig laten ophalen? Of wil je een terugkerende haalafspraak maken? Kies wat het beste bij jouw onderneming past. - 3
Zet je pakketten klaar
Onze chauffeur haalt je pakketten op bij de afgesproken plek en brengen ze naar het sorteercentrum. Vanaf daar versturen we je pakketten naar je klanten. - 4
Regel je haalafspraken online
Wil je een keertje wat meer of minder pakketten versturen? Geen probleem! Via de haalservice-module in Mijn PostNL regel je 24/7 al je haalafspraken online en heb je inzicht in jouw planning. Handig!
Ben je toevallig hiernaar op zoek?

Word zakelijke klant
Verstuur je meer dan 2 pakketten per week? Word zakelijke klant en ontdek het gemak voor jou en je klanten.

Brengservice
Met de brengservice brengen we de post uit je postbus aan het begin van je werkdag bij je langs. Ook te combineren met de haalservice!

Aanleveropties
Je zakelijke pakketten aanleveren kan bij ons op 3 manieren.
Heb je nog vragen?
Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!
Je kunt ook van de haalservice gebruikmaken als je geen contract hebt. De kosten hangen af van:
- waar we je pakketten moeten ophalen (bedrijventerrein/stedelijk of niet-stedelijk gebied)
- het tijdvak waarin we je pakketten komen ophalen, bijvoorbeeld binnen een half uur, 1 uur of 2 uur
- hoeveel pakketten je wilt laten ophalen
Even geen haalservice nodig? Geen probleem, je kunt deze service op ieder moment pauzeren. In Mijn PostNL heb je dat zo geregeld. Doe dit wel ten minste 1 werkdag van tevoren, dan kunnen wij de rit nog annuleren. Zonde als we voor niks rijden toch? Wanneer je de haalservice weer hervat, komen we langs op de eerstvolgende afgesproken werkdag.
Je pakketten toch liever op een andere dag of tijd laten ophalen? Of bij een ander adres? Laat het ons minstens 3 werkdagen van tevoren weten via chatbot Noor. Dan maken we het direct voor je in orde. En we sturen je een nieuw contract ter bevestiging.
Wil je de haalservice opzeggen? Neem dan contact met ons op via chatbot Noor. Goed om te weten: er geldt een opzegtermijn van 1 maand.