Wat kost de haalservice?
De prijs is afhankelijk van:
- het aantal haalritten
- het aantal rolcontainers per rit
- het gewenste tijdvak
- het ophaaladres
Je klikt je haalservice simpel bij elkaar in Mijn PostNL. Je ziet daar ook meteen wat het kost.
We halen je pakketten op waar en wanneer je maar wilt. Zo hou je tijd over!
Dat bepaal je zelf! Kies voor afspraken op een vaste dag en tijd. Of plan een losse rit als je nergens aan vast wilt zitten.
Gaat het om een losse haalrit? Of om een terugkerende afspraak op vaste dagen? Dat geef je hier aan. Vul ook het ophaaladres, het aantal rolcontainers en de datum en tijd in. Je ziet dan direct wat het kost.
We sturen je een bevestiging zodra we de gegevens hebben verwerkt . In Mijn PostNL zie je altijd hoe het met je aanvraag staat.
Let op
Wil je meer dan 6 rolcontainers of 12 postzakken laten ophalen? Ook dit kan als losse haalafspraak of op vaste dagen. Bel ons dan op 088 - 868 68 68. We staan voor je klaar op maandag t/m vrijdag van 8.00 - 19.00 uur.
De prijs is afhankelijk van:
Je klikt je haalservice simpel bij elkaar in Mijn PostNL. Je ziet daar ook meteen wat het kost.
Postzakken, rolcontainers en labels bestel je gratis in onze webshop. De meeste artikelen heb je binnen 1 à 2 dagen in huis.
In de haalservice-module in Mijn PostNL kun je zelf het aantal rolcontainers aanpassen. Wil je de ophaaldagen of -tijden aanpassen? Bel dan met onze klantenservice op 088 - 868 68 68.
Klik hiernaast op ‘contact opnemen’, dan helpt onze chatbot Noor je verder. Goed om te weten: er geldt een opzegtermijn van 1 maand.