Menu

Logistiek voor B2B e-commerce

Pak je kansen in een groeiende markt

Snelle en betrouwbare bezorging en één vast aanspreekpunt. Dat is belangrijk als je business-to-business (B2B) goederen verzendt. Onze ervaring en kennis in e-commerce en logistieke oplossingen helpen je hierbij. Zo halen we al je zendingen in één keer bij je op en bieden we je zakelijke ontvangers verschillende bezorgopties. Dat is gemak voor je klant.

De voordelen van onze logistiek voor B2B e-commerce

  • Voor al je zendingen (pakketten, pallets of rolcontainers)
  • Diverse oplossingen in collectie, distributie en retouren
  • Volledige digitale informatievoorziening voor verzenders en ontvangers
  • Ruime keuze over de bezorging met onze bezorgopties
  • Eén vast contact voor al je vragen en support
  • Ieder moment zien waar je verzending zich bevindt met track & trace

Hoe werkt het?

Of je nu pakketten, pallets, rolcontainers of losse goederen verstuurt. Groot of klein. We hebben altijd een passende oplossing voor jouw specifieke behoefte. Daarbij maakt het niet uit of je zending naar zakelijke of particuliere ontvangers gaat. Onze chauffeur haalt alles in één keer bij je op. Daarna bezorgen onze bezorgers het snel, veilig en betrouwbaar bij je klant. 

Naast pakket- en palletzendingen, kunnen we je ook helpen met:

  • Groot transport
  • Tijd kritische koeriersdiensten
  • Geconditioneerd vervoer
  • Vervoer van gevaarlijke stoffen
  • Beveiligd transport

Persoonlijke aandacht

Een samenwerking in de B2B-markt draait om een directe en goede relatie met je klant. Dat persoonlijke contact wil je in e-commerce graag behouden. Wij helpen je om die goede en persoonlijke relatie te behouden en te versterken. Bijvoorbeeld door real-time track & trace. Zo ziet de ontvanger ieder moment waar de zending zich bevindt en wanneer deze wordt geleverd. 

Daarnaast zijn onze bezorgers een vertrouwd gezicht voor je klanten. Zij doen er alles aan om je zending keurig en op tijd te bezorgen. Zoals je het zelf zou doen. Zo bouw je aan een duurzame relatie met je klant.

Wat zijn de bezorgwensen van jouw klant?

Als je iets verstuurt, verwachten je ontvangers dat je zending snel, goed en veilig aankomt. Daar stellen we alles voor in het werk. Bij ons bepalen je klanten zelf waar en wanneer ze hun bestelling ontvangen. Bijvoorbeeld door bezorging binnen een tijdvak, bijvoorbeeld tijdens openingstijden of zelfs bezorgd op dezelfde dag.

Hoe ontwikkelt jouw branche zich?

Afgelopen jaar bestelde bijna 40% van zakelijk Nederland hun benodigdheden online. En niet alleen kantoorartikelen, maar zelfs machines en tractoren! Maar hoe speel je het beste in op de ontwikkelingen in jouw specifieke branche? En welke drempels kun je wegnemen voor potentiële klanten? Om op deze vragen antwoord te geven, hebben we samen met Thuiswinkel.org uitgebreid onderzoek gedaan naar het gedrag en de voorkeuren van zakelijke online bestellers. 

Benieuwd naar deze inzichten? Vraag de whitepaper aan: B2B E-commerce Markt Monitor.

Iedere bezorging haar eigen verhaal

Ver weg of dichtbij, op kantoor, winkel of magazijn. Onze bezorgers maken iedere dag mensen blij met hun bestelling. Bekijk hier het verhaal achter je zakelijke zendingen.

Wil je meer weten?

Vul dan je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een persoonlijk gesprek. Samen met jou kijken we welke logistieke oplossing het best bij je past.