Menu

Retouropties voor je webwinkel

Meer gemak voor je klant, meer omzet voor je webwinkel

Als professionele webwinkel kun je niet zonder goede en betrouwbare retouroplossingen. Met onze retouropties maak je het je klanten zo makkelijk mogelijk, ook voor klanten in het buitenland. En dat zorgt voor hogere klanttevredenheid en herhaalaankopen.

Ik wil er een positief proces van maken. Het hoort er nou eenmaal bij, zeker in de business die wij hebben.

Peter Blaas, PerfectlyBasics.nl over retouren:

Retouren thuis ophalen

De meest klantvriendelijke service is het laten ophalen van retouren bij je klanten thuis. Dit kan op drie manieren.

Meer over thuis ophalen

Afgeven bij een PostNL-locatie

Je klant kiest zelf waar en wanneer hij het pakket afgeeft. Keuze uit ruim 2.600 locaties, dus altijd eentje in de buurt.

Meer over afgeven bij een PostNL-locatie

Internationale retouren

Heb je veel klanten in het buitenland? Dankzij ons betrouwbare internationale netwerk kunnen ook zij hun aankopen eenvoudig retour sturen.

Meer over Internationale retouren

Retouren een tweede kans met Retourplaza

Veel retour gestuurde artikelen kunnen niet meer als ‘nieuw’ worden aangeboden door bijvoorbeeld een ontbrekende verpakking of lichte beschadiging. Geef retouren een tweede kans door deze met een korting aan te bieden op Retourplaza.

Meer over Retourplaza

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs. Voor vragen over Track & Trace verzoeken wij je te kiezen voor een andere contactoptie.

Direct chatten

WhatsApp met PostNL

Dit wordt niet getoond