Retouropties voor je webwinkel
Meer gemak voor je klant, meer omzet voor je webwinkel
Als professionele webwinkel kun je niet zonder goede en betrouwbare retouroplossingen. Met onze retouropties maak je het je klanten zo makkelijk mogelijk, ook voor klanten in het buitenland. En dat zorgt voor hogere klanttevredenheid en herhaalaankopen.
We zien dat een goed retourproces enorm bijdraagt aan het succes van onze business!
Peter Blaas, PerfectlyBasics.nl over retouren:
Retouren thuis ophalen
De meest klantvriendelijke service is het laten ophalen van retouren bij je klanten thuis. Dit kan op drie manieren.
Afgeven bij een PostNL-punt
Je klant kiest zelf waar en wanneer hij het pakket afgeeft. Keuze uit ruim 2.600 punten, dus altijd eentje in de buurt.
Internationale retouren
Heb je veel klanten in het buitenland? Dankzij ons betrouwbare internationale netwerk kunnen ook zij hun aankopen eenvoudig retour sturen.
Retouren een tweede kans met Retourplaza
Veel retour gestuurde artikelen kunnen niet meer als ‘nieuw’ worden aangeboden door bijvoorbeeld een ontbrekende verpakking of lichte beschadiging. Geef retouren een tweede kans door deze met een korting aan te bieden op Retourplaza.