Menu

Sorry, in aanloop naar de feestdagen en door de coronamaatregelen is het erg druk bij onze klantenservice, waardoor we mogelijk minder snel reageren dan je van ons gewend bent. In track & trace vind je de meest actuele status van je pakket.

Veelgestelde vragen

Hoe neem ik contact op?

Als PostNL bezorgen we op een doordeweekse dag ruim 800.000 pakketten en 7 miljoen brieven in de hele Benelux. Elk jaar zien we het aantal pakketten verder stijgen. We doen daarbij ons uiterste best om alles goed te laten verlopen, maar soms gaat er helaas tóch iets mis. Om ervoor te zorgen dat het groeiend aantal pakketten niet zorgt voor langere wachttijden bij de klantenservice, hebben onze klantenservice collega’s hulp gekregen van een digitale collega: Daan!

Wil je direct contact opnemen? Scroll dan naar beneden en klik op een van de knoppen om direct een gesprek te starten. 

Ontmoet onze digitale collega Daan

In het filmpje hieronder stelt hij zich aan je voor! Als een soort receptionist van zijn échte klantenservice collega's legt hij het eerste contact met klanten die een vraag of klacht hebben. Daan kan al veel vragen zelf beantwoorden. Komt hij er even niet uit? Dan verbindt hij je door naar één van zijn echte collega's. Daan stelt je daarbij eerst alvast wat vragen, zodat een collega je daarna direct antwoord kan geven.

Waar kan ik praten met Daan?

Waar vind ik het telefoonnummer van de klantenservice?

Kan ik een kopie van mijn chatgesprek ontvangen?

Waar en hoe kan ik een klacht indienen?

Anderen bekeken ook: