Alles-in-één-retouroplossing

Krijg meer grip op je retouren met je eigen online retourplatform

De voordelen van onze alles-in-één-retouroplossing

Snelle verwerking, lagere kosten én minder retouren
  • Gemak voor je klanten

    Je klant regelt de retour zelf via jouw portaal. Samen volgen jullie de reis van het pakket.

  • Jij zit aan de knoppen

    Bepaal zelf hoe je retourplatform eruitziet, zodat het perfect past bij jouw webshop.

  • Haal inzichten uit je retouren

    Krijg waardevolle informatie om je assortiment en retourbeleid te verbeteren.

Vereenvoudig het retourproces voor je klanten

Met een digitaal retourproces maak je het je klanten supermakkelijk én verlicht je de druk op je klantenservice. Je klant hoeft geen labels te printen en plakken en ziet direct hoe het pakket retour kan worden gestuurd. Daarna volgen jullie samen het pakket via track & trace. En jij ontvangt gedetailleerde informatie over wat er wanneer is teruggestuurd, en waarom.

Jij zit aan de knoppen van je retourplatform

Laat je retourplatform perfect passen bij de look en feel van je webshop. Jij bepaalt helemaal zelf hoe het eruitziet!

  • Voeg je eigen retourredenen toe.
  • Beslis zelf over automatische goedkeuring van retouren.
  • Kies of je klanten meebetalen aan de kosten voor de retourzending. Nu kan dat met Mollie & Pay.nl en binnenkort ook met Ayden en Worldpay. Elke payment provider is mogelijk op aanvraag.

Haal meer uit je webshop door handige inzichten

Met het handige dashboard zie je in één oogopslag wat er wanneer retour komt en welke producten vaak worden geretourneerd.

  • Voorkom retouren door je webshop te optimaliseren en je productinformatie te verbeteren.
  • Verhoog je klanttevredenheid door een soepel retourbeleid.

Zo werkt het retourplatform

  1. 1

    Je klant wil een pakket terugsturen

    Je klant kiest in jouw portaal welke artikelen die wil terugsturen, kiest een retourreden en betaalt eventueel voor het versturen.

  2. 2

    Je klant kiest een retourmethode en krijgt een uitleg

    Je klant kiest zelf de manier van retourneren, bijvoorbeeld via PostNL. Daarna ontvangt je klant alle informatie over waar het pakket ingeleverd kan worden.

  3. 3

    Het pakket is onderweg

    Je klant en jij volgen het pakket op de voet via track & trace.

  4. 4

    In één oogopslag inzicht in alle data

    Je hebt inzicht in je retourproces en kunt sturen op het verminderen van je retouren.

Meer weten over ons retourplatform?

Bekijk de video!

Koppel je webshop in een handomdraai

Je integreert ons retourplatform heel makkelijk. Met plug-ins, zoals Magento, Shopify en WooCommerce koppel je direct met het platform. Ander webshopplatform? Gebruik dan de API of onze andere integraties.

Aan de slag met het retourplatform

Laat je gegevens achter, dan bellen we je binnen 1 werkdag.













Veelgestelde vragen