De voordelen van de Brengservice
Vlot begin van je werkdag
Je hoeft niet zelf op pad om je postbus te legen. Scheelt jou weer tijd!Kies zelf je bezorgmoment
Je kiest zelf hoeveel dagen per week we langskomen en in welk tijdvak.
Combineer met de Haalservice
We bezorgen je post én halen je uitgaande post in één rit op.
Hoe werkt de Brengservice?
- 1
Ga naar Mijn PostNL Zakelijk
Log in of maak een account aan. Let op: je hebt een Zakelijke Postbus nodig om gebruik te maken van de Brengservice.
- 2
Kies de dagen en het tijdvak
Geef aan op welke dag (maandag t/m zaterdag) en in welk tijdvak je je post en pakketten wilt ontvangen.
- 3
Regel alles zelf in je account
Bezorgmoment wijzigen, pauzeren of stoppen? Dat regel je zelf via Mijn PostNL Zakelijk. Je ziet daar ook het verwachte bezorgmoment.
Tip: maak je al gebruik van de Haalservice? Combineer deze makkelijk met de Brengservice. Zo bespaar je nog meer tijd én ritjes.
Wat kost het?
De kosten hangen af van:
- het aantal bezorgdagen per week
- het gekozen tijdvak
Je ziet de prijs direct bij het aanvragen in Mijn PostNL Zakelijk. Of bekijk het in ons tarievenboekje.
Extra handig bij je Brengservice
Haalservice
Laat je uitgaande post en pakketten ophalen op vaste dagen.
Zakelijke Postbus
Een eigen postadres buiten je kantoor of huis.
Webshop voor hulpmiddelen
Bestel gratis postzakken, rolcontainers en labels.
Heb je nog vragen?
Staat je vraag er niet tussen? Bekijk alle vragen.
Dat hangt af van wanneer je de aanvraag doet:
- Vraag je de Brengservice aan op maandag of dinsdag vóór 18.00 uur? Dan gaat de service de eerstvolgende dinsdag in.
- Vraag je aan op woensdag, donderdag of vrijdag? Dan starten we niet de eerstvolgende dinsdag, maar die daarna.
Ja, dat kan. We bezorgen dan de post en pakketten uit je Zakelijke Postbus én halen je uitgaande post en pakketten in één rit op. Dat regel je eenvoudig in Mijn PostNL Zakelijk.
Dat kan. Op dit moment kun je dat nog niet zelf regelen in Mijn PostNL Zakelijk. Neem dan contact met ons op via de opties onder aan deze pagina. Dan regelen we het voor je.
Wil je een andere dag, een ander tijdvak of een nieuw bezorgadres? Je past dit zelf aan via Mijn PostNL Zakelijk. De wijziging gaat na 3 werkdagen in, altijd op een dinsdag.
Heb je een gecombineerde rit met de Haalservice (combirit)? Neem dan contact met ons op via de opties onder aan deze pagina. Wij passen het dan voor je aan.