De voordelen van ophalen bij een PostNL-punt

  • Je klant heeft het zelf in de hand

    Je klanten bepalen zelf wanneer ze hun pakket ophalen. Ze hoeven dus niet thuis te zijn om hun pakket te ontvangen.

  • Altijd een PostNL-punt in de buurt

    Je klant hoeft nooit ver weg om een pakket op te halen. Ophalen kan ook in pakketautomaten. Die zijn 24/7 open.

  • Makkelijk te koppelen aan je webwinkel

    Je voegt deze bezorgoptie simpel toe aan de checkout van je webwinkel, via een plug-in of API.

Hoe werkt pakket ophalen bij een PostNL-punt?

  1. 1

    Voeg de optie toe aan je checkout

    Koppel de bezorgoptie ophalen bij een PostNL-punt eenvoudig aan de checkout van je webwinkel via onze plug-in of API. Vragen? Neem contact met ons op, we helpen je graag verder. Nog geen klant? Maak direct een zakelijk account aan.

  2. 2

    Je klant kiest ophalen bij een PostNL-punt

    Bij het afronden van een bestelling in je webwinkel kunnen je klanten deze optie aanvinken. Ze kunnen ook kiezen voor ophalen in een pakketautomaat. Die is meestal 24/7 bereikbaar.

  3. 3

    Je klant haalt het pakket op

    De bezorger brengt je pakket naar een PostNL-punt in de buurt. Daar kan je klant het binnen 1 week ophalen met een geldig legitimatiebewijs. Komt niemand het pakket ophalen? Dan sturen we het naar je terug.

Wat kost deze bezorgoptie?

Voor de bezorgoptie ophalen bij een PostNL-punt krijg je als zakelijke klant korting op het standaardtarief voor pakketten. Je sluit de optie gemakkelijk aan op je webshop.

Ben je toevallig hiernaar op zoek?

Keuze in bezorgdag

Laat je klanten zelf bepalen op welke dag wij hun pakket bezorgen.

Dezelfde dag bezorgd

Rond lunchtijd besteld, dezelfde avond nog bezorgd. Met deze bezorgoptie lever je supersnel aan je klanten.

Avondbezorging

Met deze optie kunnen je klanten hun pakketten ’s avonds bezorgd krijgen. Van maandag t/m vrijdag tussen 17.30 en 22.00 uur.

Heb je nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!