De voordelen van de haalservice

  • Wanneer het jou uitkomt

    Kies zelf de dag en het tijdvak waarin je wilt dat we langskomen. Wel zo makkelijk!
  • Kies voor gemak

    Wij regelen de rolcontainers en andere hulpmiddelen voor je, en besparen je natuurlijk een ritje.

  • Alles online regelen

    Je kunt al je haalafspraken inzien en volgen via Mijn PostNL. Handig!

Hoe werkt de haalservice? 

  1. 1

    Aanvragen

    Het aanvragen van een haalservice doe je via de haalservice-module in Mijn PostNL. Je kiest zelf de dag of dagen en tijdvakken (tussen 14.00 en 18.00 uur) waarin we langskomen. De afspraken kun je daarna altijd in Mijn PostNL terugkijken. Of wijzigen. Handig! Kom je er niet uit met het aanvragen? Bel ons dan op 088 - 868 68 68 (ma t/m vrij van 8.00 - 18.00 uur).

  2. 2

    Klaarzetten

    Zet je post en pakketten klaar op de afgesproken dag, tijd en plaats. Onze chauffeur haalt deze op en brengt ze naar het sorteercentrum. Vanaf daar versturen we je post en pakketten naar je klanten.

  3. 3

    Aanpassen

    Wil je een keertje wat meer of minder post of pakketten op laten halen? Geen probleem! Via de haalservice-module in Mijn PostNL wijzig je 24/7 online je haalafspraken.

  4. 4

    Liever een eenmalige afspraak?

    Gebruik dan onze incidentele haalservice. Dit kost iets meer dan de haalservice met een contract, maar je zit nergens aan vast. Bekijk hier hoe het werkt.

Ben je toevallig hiernaar op zoek?

Word zakelijke klant

Verstuur je veel of vaak post en pakketten? Word zakelijke klant en profiteer van meer voordeel en extra's!

Brengservice

Met de brengservice brengen we de post uit je postbus aan het begin van je werkdag bij je langs. Ook te combineren met de haalservice!

Tarieven

Wil je weten wat de haal- en/of brengservice kost? Bekijk de actuele tarieven in het tarievenboekje.