Menu

Zakelijke klant bij PostNL

Meer gemak, meer voordeel

Offertes, facturen, aangetekende stukken en direct mailings. De dagelijkse post van je organisatie kost tijd en aandacht. Wij helpen je daar graag bij. Met handige oplossingen, aanvullende diensten en de kwaliteit van bezorging die je van ons mag verwachten. Voor tarieven die passen bij je organisatie en je wensen.

Verstuur je zakelijke post in Mijn PostNL

Als zakelijke klant regel je al je post eenvoudig, overzichtelijk én gratis online op Mijn PostNL. Hier kun je jouw orders aanmaken, zendingen voormelden en volgen via Track & Trace. Verder geeft Mijn PostNL inzicht in je facturen en rapportages voor het optimaal beheren en monitoren van je postzaken.

Zakelijke klant worden?

Dit regel je snel en gemakkelijk op Mijn PostNL. Als je een account voor Mijn PostNL aanmaakt, krijg je een klantnummer waarmee je kunt inloggen. Zo regel je eenvoudig online al je postzaken. Als vaste klant betaal je bovendien achteraf en kunnen wij je goed en snel informeren over actuele zaken, tariefwijzingen of acties die voor je bedrijf relevant zijn.

Zakelijke klant worden

De beste oplossing voor je zakelijke post?

Wij denken graag met je mee. Bel ons op 088 – 868 68 68. We zijn bereikbaar van ma t/m vrij van 8.00 tot 19.00 uur. Of stuur ons een mail, dan nemen wij snel contact met je op.

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs. Voor vragen over Track & Trace verzoeken wij je te kiezen voor een andere contactoptie.

Direct chatten

WhatsApp met PostNL

We zijn tijdelijk niet bereikbaar via WhatsApp