Zakelijke klant bij PostNL

Meer gemak, meer voordeel

Offertes, facturen, Aangetekende stukken en direct mailings. De dagelijkse post van uw organisatie kost tijd en aandacht. Wij helpen u daar graag bij. Met handige oplossingen, aanvullende diensten en de kwaliteit van bezorging die u van ons mag verwachten. Voor tarieven die passen bij uw organisatie en uw wensen.

Wilt u profiteren van handige extra’s bij het versturen van pakketten? Word dan zakelijke klant voor pakketten.

Mijn PostNL

Als zakelijke klant regelt u al uw post eenvoudig, overzichtelijk én gratis online op Mijn PostNL. Hier kunt u uw orders aanmaken, zendingen voormelden en volgen via Track & Trace. Verder geeft Mijn PostNL inzicht in uw facturen en analyses en rapportages voor het optimaal beheren en monitoren van uw postzaken.

Zakelijke klant worden?

Dit regelt u snel en gemakkelijk op Mijn PostNL. Als u een account van Mijn PostNL aanmaakt, krijgt u een klantnummer. Met dit klantnummer kunt u voortaan inloggen op uw account van Mijn PostNL, dat u naar eigen inzicht inricht, afgestemd op uw organisatie. Bovendien kunt u als vaste klant met klantnummer achteraf betalen en kunnen wij u goed en snel informeren over actuele zaken, tariefwijzingen of acties die voor uw bedrijf relevant zijn.

Zakelijke klant worden

De beste oplossing voor uw zakelijke post?

Wij denken met u mee. Bel ons op 088 – 868 68 68. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 19.00 uur. Of stuur ons een mail, dan nemen wij snel contact met u op.

Dit wordt niet getoond

Dit wordt niet getoond

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs. Voor vragen over Track & Trace verzoeken wij u te kiezen voor een andere contactoptie.

Direct chatten

We zijn tijdelijk niet bereikbaar via WhatsApp