Menu

Veelgestelde vragen

Onbestelbare post

Het komt weleens voor dat we een brief of pakket niet kunnen bezorgen. Bijvoorbeeld omdat er geen adresgegevens op staan. In zo’n geval gaat de zending naar onze afdeling ‘Onbestelbare Stukken’ in Den Haag. Onze collega’s daar mogen de zending openen om te zien of de afzender en/of geadresseerde kan worden achterhaald.

Lukt het niet om de geadresseerde of afzender te achterhalen? Dan zullen we kijken of het gaat om een waardevolle zending. Zo ja, dan bewaren we de zending een jaar in de hoop dat de afzender of geadresseerde zich alsnog bij ons meldt. Zo niet, dan zal de zending worden vernietigd.

Vermoed je dat jouw brief of pakket niet kan worden bezorgd?

Dan helpt onze klantenservice je graag om vast te stellen wat er met jouw zending is gebeurd. Je kunt contact opnemen met behulp van de contactopties hieronder.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.