Menu

Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Op Track & Trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de Track & Trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Hoe laat komt de bezorger precies?

We kunnen je niet precies vertellen hoe laat je pakket wordt bezorgd. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg.

Niet thuis bij bezorging

Komt het bezorgmoment niet uit? Of heb je de bezorger gemist? Bekijk wat je kunt doen.

Pakket uit het buitenland

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Dan kan het natuurlijk zijn dat het nog niet is aangekomen in Nederland of bij de douane is. In dat geval kun je proberen om de code in te vullen op onze internationale Track & Trace-website. Vaak is hier al wel informatie te vinden over je pakket.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.