Menu

Veelgestelde vragen

Doorzendservice opzeggen

Hulp nodig bij het opzeggen van je doorzendservice? Onze klantenservice helpt je graag verder. Je kunt contact opnemen met behulp van de contactopties hieronder. Houd het referentienummer van je doorzendservice bij de hand. Je vindt dit nummer in de e-mail met de bevestiging van je aanvraag.

Geen referentienummer?

Dan kun je je doorzendservice schriftelijk opzeggen. Je kunt je verzoek – voorzien van een handtekening – sturen naar:

PostNL Klantenservice
T.a.v. afdeling Services
Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden

We verwerken je verzoek binnen vijf werkdagen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.