Is mijn inklaringskosten-betaalverzoek nep?

Heb je een betaalverzoek van ons gekregen, maar twijfel je of het om spam gaat? Zo weet je zeker dat een betaalverzoek van ons komt.

  1. Krijg je een e-mail, sms, kaartje in de brievenbus of een notificatie in de PostNL-app? Dat kan! Dit zijn namelijk alle manieren waarop we je kunnen vragen om inklaringskosten te betalen.
  2. In onze e-mails, sms’jes, kaarten of notificaties kunnen links staan. De links die wij voor betaalverzoeken versturen, leiden altijd naar onze track & trace-pagina. Vertrouw je het toch niet helemaal? Dan kun je altijd zelf naar onze track & trace-pagina gaan om inklaringskosten te betalen.
  3. Vul op de track & trace-pagina je track & trace-code en postcode in. Je kunt dan direct de factuur controleren. Daarop zie je ook om welk pakket het gaat.
  4. Je kunt nu veilig betalen.

Heb je een vraag?

Dan ben je bij mij aan het juiste adres! Ik ben chatbot Daan en kan al veel vragen zelf beantwoorden. Komen we er samen niet uit of wil je een echte collega spreken? Dan verbind ik je door.