Menu

Veelgestelde vragen

Betalingsherinnering voor portokosten ontvangen

Je ontvangt een betalingsherinnering als we je betaling nog niet hebben ontvangen of verwerkt. Ben je er nog niet aan toegekomen om te betalen? Dan kun je dat hieronder alsnog doen.

Betalen


Heb je al betaald? Dan hoef je verder niets te doen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.