Menu

Veelgestelde vragen

Voor welk poststuk betaal ik portokosten?

Je kunt het betreffende poststuk online bekijken:

  1. Ga naar postnl.nl/betalen
  2. Vul je postcode in
  3. Vul de laatste zes cijfers van de betaalcode in (je vindt deze op het kaartje 'Oeps, te weinig postzegels…' dat je van ons hebt ontvangen)
  4. Klik op 'Bekijk uw poststuk'

Begint de betaalcode met de letter A? Dan gaat het om een poststuk met bestemming in het buitenland. Helaas kun je het poststuk dan niet online bekijken.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.