Menu

Veelgestelde vragen

PostNL-account en privacy

Respect voor jouw privacy en zorgvuldig omgaan met je gegevens vinden we bij PostNL een belangrijk onderdeel van de betrouwbaarheid van onze diensten. Dit houdt bijvoorbeeld in dat we je persoonsgegevens zo goed mogelijk beveiligen tegen onbevoegde toegang, verlies of diefstal. Zo hebben medewerkers van PostNL alleen toegang tot jouw persoonsgegevens als het écht noodzakelijk is. Ook maken we duidelijke afspraken met derde partijen over beveiliging. En we controleren regelmatig of de beveiliging van je gegevens nog steeds voldoet aan de wettelijke normen.

In onze privacyverklaring leggen we uit hoe we omgaan met jouw persoonsgegevens.

Bekijk de Privacyverklaring van PostNL

Gegevens PostNL-account

Wanneer je een PostNL-account aanmaakt, vragen we je om akkoord te gaan met nieuwe privacy voorwaarden. De gegevens die zijn opgeslagen in je PostNL-account worden voortaan ook centraal opgeslagen, en worden gedeeld met diensten waar je gebruik van maakt vanaf het moment dat deze zijn aangesloten op het PostNL-account. Natuurlijk zorgen we ervoor dat hierbij wordt voldaan aan de wet- en regelgeving die van toepassing is op het gebruik van persoonsgegevens.

Vermoed je misbruik van je PostNL-account?

Maak hiervan dan direct melding bij onze klantenservice.

Oplichting of fraude melden

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.