Menu

Veelgestelde vragen

Problemen met je PostNL-account

Kun je niet inloggen of heb je een ander probleem met je PostNL-account? Hieronder hebben we een aantal oplossingen voor je op een rij gezet.

Wachtwoord vergeten

Gebruikersnaam vergeten

E-mailadres en/of wachtwoord wordt niet herkend

Account aangemaakt, maar geen activatiemail ontvangen

Geen toegang meer tot het e-mailadres dat is gekoppeld aan mijn PostNL-account

Melding ‘U heeft zich al een keer aangemeld, maar uw account nog niet geactiveerd’

Problemen met cookies of je browser ondersteunt de website van PostNL niet

Mijn probleem staat er niet bij. Wat nu?

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.