Menu

Door de coronamaatregelen zijn pakketten naar en vanuit het buitenland soms langer onderweg. Kijk op track & trace voor de actuele status van je pakket. Informatie over internationale vertragingen vind je op postnl.nl/isa.

Veelgestelde vragen

Openingstijden klantenservice (consument)

Als consument kun je met onze klantenservice collega’s chatten, bellen of praten via Facebook en Twitter. Ook kun je na het online indienen van je klacht direct chatten of een reactie per e-mail ontvangen. Uiteraard kun je ons ook een handgeschreven brief sturen. Tot slot staat onze digitale collega Daan altijd voor je klaar om je door te verbinden met een echte collega of jouw vraag al direct zelf online te beantwoorden!

Op welke dagen en tijden kun je ons bereiken?

Stel je vraag via:Op:Vanaf:Tot:
ChattenMaandag t/m vrijdag
Zaterdag
8.30 uur
9.00 uur
19.30 uur
15.30 uur
BellenMaandag t/m vrijdag
Zaterdag
8.30 uur
9.00 uur
20.00 uur
16.00 uur
FacebookMaandag t/m zondag0.00 uur23.59 uur
TwitterMaandag t/m zondag0.00 uur23.59 uur
Handgeschreven briefMaandag t/m zondag0.00 uur23.59 uur
Online klacht indienenMaandag t/m vrijdag8.30 uur20.00 uur
Digitale collega (chatbot) DaanMaandag t/m zondag0.00 uur23.59 uur

Hoe lang duurt het voordat ik iemand spreek of een reactie ontvang?

Langere wacht-/reactietijd door drukte in bezorging door coronamaatregelen

Anderen bekeken ook: