Veelgestelde vragen over de Collect Club

Postzegels verzamelen wordt pas écht leuk met de Collect Club! In onze webshop vind je alle Collect Club postzegels en abonnementen. En op de pagina Collect Club Informatie vind je alle handige informatie over Collect Club in één overzicht bij elkaar

Veelgestelde vragen:

Hieronder geven we antwoord op enkele veelgestelde vragen.

Krijg ik een factuur?

Voor zowel abonnementszendingen als losse bestellingen via PostNL Collect Club ontvang je een factuur. Je kunt er voor kiezen deze per post of per e-mail te ontvangen. Bestellen via onze webshop kan natuurlijk ook. Is de bestelling via het Collect Club account geplaatst en kies je voor betaalwijze automatische incasso of overschrijven? Dan ontvang je ook een factuur. In het geval van een iDeal- of creditcardbetaling krijg je geen factuur, maar een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Wanneer verschijnen de nieuwe postzegels?

Op de hoogte blijven van de exacte uitgiftedata van onze postzegels? Raadpleeg ons postzegeluitgifteprogramma.

Mijn Collect Club bestelling is niet bezorgd

Is je bestelling niet op tijd bezorgd en heb je ook al gekeken op track & trace? Dan helpt onze klantenservice je graag verder. Onze contactopties vind je hieronder. Gaat het om een webshopbestelling? Controleer dan eerst de genoemde data in de bevestigingsmail. Wellicht wordt de bestelling in delen aan geleverd.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?

Iets mis met je bestelling? Dan wil je natuurlijk gauw de juiste artikelen in huis hebben. De verkeerde artikelen kun je gratis retour sturen. Op de achterkant van de pakbon lees je hoe je dit kunt doen.


Gaat het om beschadigde producten? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice zodat zij een gepaste oplossing voor je kunnen bieden.

Onze contactgegevens staan onderaan deze pagina.

Kan ik persoonlijke postzegels ook retour sturen?

Dit kan alleen als het beeld niet goed is afgedrukt.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Webshopbestellingen bezorgen wij niet in het buitenland. Onze artikelen zijn, voor buitenlandse verzendingen, wel verkrijgbaar via WOPA+ en Nordfrim. Abonnementszendingen en bestellingen via de klantenservice van PostNL Collect Club kunnen wel verstuurd worden naar een afleveradres buiten Nederland.

Collect Club abonnement aanpassen of opzeggen?

Dit kan telefonisch, per brief of per e-mail. Gebruik hiervoor de contactgegevens onderaan de pagina.

AbonnementLevering


vanaf
Opzeggen


vóór
Kwartaal1e kwartaal1 apr1 mrt
2e kwartaal1 jul1 jun
3e kwartaal1 okt1 sep

4e kwartaal15 nov15 okt
Halfjaar1e halfjaar1 jul1 jun
2e halfjaar15 nov15 okt
JaarJaarcollectie Nederland15 okt15 sep
Overige jaarcollecties15 nov15 okt
Langlopende abonnementenFabeltjeskrant/Typisch NL/Beleef de natuur ed.1 maand vóór de geplande vervolglevering

Collect Club Contact

Klantenservice Collect Club

Voor al uw vragen verwijs ik u graag door naar klantenservice Collect Club.

De openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur