Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over de Collect Club

Postzegels verzamelen wordt pas écht leuk met de Collect Club! In onze webshop vind je alle Collect Club postzegels en abonnementen. En op de pagina Collect Club Informatie vind je alle handige informatie over Collect Club in één overzicht bij elkaar

Veelgestelde vragen:

Hieronder geven we antwoord op enkele veelgestelde vragen.

Krijg ik een factuur?

Wanneer verschijnen de nieuwe postzegels?

Mijn Collect Club bestelling is niet bezorgd

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?

Kan ik persoonlijke postzegels ook retour sturen?

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Collect Club abonnement aanpassen of opzeggen?

Neem contact op



Klantenservice Collect Club

088 - 86 89 900
Ma-vr 8.00 - 17.00 uur



Adres

PostNL Collect Club
T.a.v. klantenservice
Postbus 99170
4800 NA Breda

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Stuur een e-mail

Verstuur je e-mail naar collectclub@postnl.nl. Je ontvangt een reactie op je e-mail binnen 2 werkdagen.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.