Menu

Veelgestelde vragen

Geen of te weinig postzegels geplakt

Geen zorg, we bezorgen de post gewoon bij de ontvanger. Staat jouw adres (afzender) op het poststuk? Dan krijg je van ons een kaartje met het verzoek om het tekort aan postzegels te betalen. Zo niet, dan vragen we de ontvanger om te betalen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.