Menu

Veelgestelde vragen

PostNL Webshop bestelling niet bezorgd

Is je bestelling niet op tijd bezorgd en heb je ook al gekeken op Track & Trace? Dan helpt onze klantenservice je graag verder. Je kunt contact opnemen met behulp van de contactopties hieronder.

Zakelijke klant

Postzegelverzamelaar

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.