Menu

Veelgestelde vragen

Geen Track & Trace-code

Track & Trace-code kwijt of nooit ontvangen? Dan kun je het volgende doen: 

  • Je krijgt de Track & Trace-code doorgaans van de afzender. Heb je iets gekocht op internet? Dan ontvang je meestal een e-mail met daarin een directe link.
  • Helemaal niks ontvangen? Vraag de Track & Trace-code dan op bij de afzender.

Ben je de afzender?

  • Heb je het pakket (of aangetekende post) verstuurd bij een PostNL-locatie? Dan heb je een verzendbewijs gekregen met daarop de Track & Trace-code.
  • Heb je zelf een verzendlabel aangemaakt op postnl.nl? Dan ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace-code.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.