Menu

Veelgestelde vragen

Post retour sturen

Ontvang je post die niet voor jou is? Dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn:

  1. De post is bezorgd op het verkeerde adres. 
  2. De post is bezorgd op het juiste adres, maar is gericht aan iemand anders.

Hieronder lees je per situatie wat je kunt doen.

Post bezorgd op het verkeerde adres

Sorry, dit mag natuurlijk niet gebeuren! Post die verkeerd is bezorgd kun je gewoon in de oranje brievenbus stoppen of afgeven bij een PostNL-locatie. Wij zorgen ervoor dat de post alsnog op het juiste adres wordt bezorgd.

Post gericht aan iemand anders

Waarschijnlijk heb je post ontvangen voor de vorige bewoner(s). Je kunt de post terugsturen naar de afzender. Dit doe je als volgt:

  • Zet met pen een kruis door de adresgegevens.
  • Schrijf of de envelop (of kaart) 'Vertrokken – Retour afzender'.
  • Stop de post in een oranje brievenbus of geef deze af op een PostNL-locatie.

Vind een brievenbus of PostNL-locatie

Postbus Postkantoor zoeken PostNL

PostNL-locaties

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.