Menu

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling in de PostNL Webshop?

Je ontvangt een bevestiging van je bestelling per e-mail. Hierin staat de leverdatum van ieder artikel vermeld. Goed om te weten: de levertijd kan per artikel verschillen. Het kan dus zijn dat we meerdere pakketten bij je bezorgen.

Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je een e-mail met daarin een Track & Trace-code. Als je deze code invult op Track & Trace zie je direct wanneer we je bestelling bezorgen.

Staat er geen Track & Trace-code in de e-mail? Dan bezorgen we de bestelling binnen twee bezorgdagen (dinsdag t/m zaterdag) bij je in de brievenbus.

Track en trace PostNL

Volg uw pakket

Adres van de ontvanger is in:

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.