Menu

Veelgestelde vragen

Bezorging post of pakket in het buitenland

Heb je iets verstuurd naar het buitenland? Op onze internationale Track & Trace-website vind je altijd de laatste informatie over je post of pakket. Kies de bestemming, vul de Track & Trace-code en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wat de status is.

Wanneer wordt je post bezorgd?

Hoe lang je post of pakket onderweg is, verschilt per bestemming. Bekijk de lijst met bestemmingen. Bij iedere bestemming staat vermeld hoeveel dagen de post onderweg is.

Wat mag je wel en niet versturen?

Sommige goederen en stoffen mag je niet versturen naar het buitenland. Andere mag je alleen versturen als je ervoor zorgt dat ze veilig zijn verpakt. Bekijk wat je wel en niet mag versturen.

Anderen bekeken ook

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.