Menu

Veelgestelde vragen

Pakket al binnen bij de Douane?

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Op onze internationale Track & Trace-website vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de bestemming, Track & Trace-code en je postcode in, en je ziet direct wat de status is.

Moet er inklaringskosten worden betaald? Dan bezorgen we je pakket rechtstreeks bij een PostNL-locatie. Je ontvangt in dat geval een kaartje in de brievenbus met het adres van de PostNL-locatie. Of kijk op Track & Trace om te zien waar en wanneer je je pakket kunt ophalen.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.