Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Kom je er niet uit?

Onze digitale collega Daan helpt je graag verder. Klik op de knop hieronder om een gesprek met hem te starten.

Hoe laat komt de bezorger?

We kunnen niet precies zeggen hoe laat onze bezorger bij jou op de stoep staat. Dit hangt namelijk af van de hoeveelheid pakketten, het weer en de drukte op de weg. Hou de track & trace goed in de gaten, zo blijf je up-to-date.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Ben je niet thuis als wij aanbellen? Kan gebeuren! We geven je pakket dan af bij de buren of bij een PostNL-punt. Met de track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. Bepaal je liever zelf waar we voortaan je pakket bezorgen? Stel dan je bezorgvoorkeuren in. Je regelt het snel via de PostNL-app.

Pakket uit het buitenland

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Dan is je pakket misschien nog niet in Nederland of bij ons internationale depot. In dat geval kun je proberen om de code in te vullen op onze internationale track & trace-website. Vaak is hier al wel informatie te vinden over je pakket.

Pakket naar het buitenland

Hoe lang je post of pakket onderweg is, verschilt per bestemming. Bij iedere bestemming staat vermeld hoeveel dagen de post en pakketten onderweg zijn.

Bezorgtijd buitenland