back

Ik heb een andere vraag

Ik heb iets besteld via de webshop. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Heeft u uw bestelling op een werkdag voor 20.00 uur geplaatst, dan wordt deze de volgende dag bezorgd. U ontvangt een e-mail zodra uw bestelling is verzonden. Als uw bestelling is verstuurd met een traceercode, kunt u deze volgen met de Track & Trace code die u in deze e-mail vindt. Hieronder vindt u een overzicht van de bezorgdagen:

Dag van bestelling
Dag van bezorging
Maandag voor 20:00
Maandag na 20.00
Dinsdag
Woensdag
Dinsdag voor 20:00
Dinsdag na 20:00
Woensdag
Donderdag
Woensdag voor 20:00
Woensdag na 20:00
Donderdag
Vrijdag
Donderdag voor 20:00
Donderdag na 20:00
Vrijdag
Zaterdag
Vrijdag voor 20:00
Vrijdag na 20:00
Zaterdag
Dinsdag
Zaterdag voor 20:00
Zaterdag na 20:00
Dinsdag
Dinsdag
Zondag voor 20:00
Zondag na 20:00
Dinsdag
Dinsdag

Persoonlijke Postzegels hebben een levertijd van 2 werkdagen, omdat deze speciaal voor u worden gemaakt.

U kunt uw bestelling ook bekijken via Mijn account. Bij Recente orders kunt u de details van uw bestelling bekijken.

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (45 ct/per gesprek)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN