Navraag doen bij je bezorger

Ontdek waar jouw pakket is

'Je pakket is bezorgd', zegt de PostNL-app. Maar toch heb je je pakket nog niet in handen. Wat nu? Je kunt via chatbot Daan vragen waar je pakket is. Dan krijg je binnen 2 uur per e-mail een antwoord van je bezorger.
Vrolijke pakketbezorger loopt met pakket onder de arm over straat

Het gemak van navraag doen bij je bezorger

  • Check makkelijk waar je pakket is

    Je hebt je pakket nog niet ontvangen en wilt weten waar deze is. Je kunt eenvoudig de status navragen bij je bezorger.

  • Chatbot Daan helpt je verder

    Op de bezorgdag van je pakket kun je via chatbot Daan contact opnemen met je bezorger. 

  • Binnen 2 uur een antwoord

    Je krijgt binnen 2 uur een e-mail van je bezorger. Daarin lees je waar jouw pakket bezorgd is.

Bekijk hoe het werkt

Zo werkt het

  1. 1

    Laat chatbot Daan weten wat er aan de hand is

    Dit doe je via de track & trace-pagina van je pakket in de app en op web. Of gewoon direct via chatbot Daan zelf. In de chat kies je dan voor de optie ‘Navraag bij bezorger’.

    Je kunt alleen navraag doen op de bezorgdag, zolang de bezorger nog aan het werk is. Doe je dit later op die dag? Dan word je teruggebeld door onze klantenservice. Na de bezorgdag kun je geen navraag meer doen bij de bezorger.

  2. 2

    Chatbot Daan stuurt de melding door naar de bezorger

    Eerst controleert chatbot Daan de gegevens in ons systeem en koppelt dit aan de bezorger van jouw pakket. Dan ontvangt de bezorger een melding op de scanner en geeft tijdens zijn bezorgronde antwoord.

  3. 3

    Binnen 2 uur ontvang je een reactie in je e-mail

    Je krijgt per e-mail direct antwoord van degene die jouw pakket (nog) aflevert.