Het gemak van navraag doen bij je bezorger
Check makkelijk waar je pakket is
Je hebt je pakket nog niet ontvangen en wilt weten waar deze is. Je kunt eenvoudig de status navragen bij je bezorger.
Chatbot Daan helpt je verder
Op de bezorgdag van je pakket kun je via chatbot Daan contact opnemen met je bezorger.
Binnen 2 uur een antwoord
Je krijgt binnen 2 uur een e-mail van je bezorger. Daarin lees je waar jouw pakket bezorgd is.
Bekijk hoe het werkt
Zo werkt het
- 1
Laat chatbot Daan weten wat er aan de hand is
Dit doe je via de track & trace-pagina van je pakket in de app en op web. Of gewoon direct via chatbot Daan zelf. In de chat kies je dan voor de optie ‘Navraag bij bezorger’.
Je kunt alleen navraag doen op de bezorgdag, zolang de bezorger nog aan het werk is. Doe je dit later op die dag? Dan word je teruggebeld door onze klantenservice. Na de bezorgdag kun je geen navraag meer doen bij de bezorger.
- 2
Chatbot Daan stuurt de melding door naar de bezorger
Eerst controleert chatbot Daan de gegevens in ons systeem en koppelt dit aan de bezorger van jouw pakket. Dan ontvangt de bezorger een melding op de scanner en geeft tijdens zijn bezorgronde antwoord.
- 3
Binnen 2 uur ontvang je een reactie in je e-mail
Je krijgt per e-mail direct antwoord van degene die jouw pakket (nog) aflevert.