Het is ons doel om uit te groeien tot de grootste aanbieder van logistieke oplossingen en postdiensten in, naar, en vanuit de Benelux. Dit bereiken we door ons te richten op een aantal strategische doelstellingen waarmee we van waarde zijn voor onze aandeelhouders en andere belanghebbenden. Niet alleen op financieel gebied, maar ook als het aankomt op klantervaringen, sociale verbinding, en duurzaamheid. Met deze strategie komen we stap voor stap dichter bij onze ambitie om jouw favoriete bezorger te worden. Want van een lief kaartje tot een attent pakketje: wij zijn er om jouw bijzondere momenten te bezorgen. Omdat we begrijpen dat ieder contactmoment waardevol is. Hoe we onze strategie uitvoeren? Door onze doelstellingen na te jagen in onze verschillende bedrijfsonderdelen.
- Onze klanten helpen om hun bedrijf te doen groeien
- Zeker stellen van een duurzaam en solide postbedrijf
- Aantrekken en behouden van gemotiveerde mensen
- Verminderen van onze impact op het milieu
- Genereren van winstgevende groei en duurzame kasstromen
Binnen iedere doelstelling onderscheiden we de belangrijkste aandachtsgebieden die ons helpen om onze strategie uit te voeren, en bepalen we de resultaten waaraan we onze voortgang en succes kunnen afmeten. Relevant zijn én blijven vraagt dat we ons blijven ontwikkelen. Dat betekent dat we onze bezorgprocessen en -diensten voortdurend vernieuwen en optimaliseren. Voor onze klanten, onze consumenten, en ieder ander die daar belang bij heeft. Diverse bedrijfsbrede programma’s helpen ons om onze strategie te vertalen naar praktische stappen en ontwikkelingen.