Al je pakketten in goede handen

  • Beste kwaliteit

    Klanten verwachten alleen het allerbeste. Wist je dat wij 98% van de pakketten de volgende dag bezorgen? Daarnaast zijn we altijd dichtbij. Handig voor het ophalen of retourneren van een pakket.

  • Onbezorgde bezorging

    Sluit je systemen moeiteloos aan op het grootste bezorgnetwerk van Nederland en begin morgen nog met verzenden! Krijg daarnaast eenvoudig inzicht in je logistiek en retouren met Mijn PostNL Zakelijk.

  • Persoonlijke support

    Wij staan voor je klaar, hoeveel je ook verstuurt. Je krijgt van ons altijd de beste service waar en wanneer je wilt. Ook buiten kantooruren.

De favoriete bezorger van je klant

Wist je dat consumenten ons waarderen met een 8,7? En dat ze ons 3,5 keer vaker hun favoriete bezorger noemen vergeleken met anderen? We doen er alles aan om ook voor jouw klanten de favoriete bezorger te zijn.

  • De best beoordeelde bezorger van Nederland.
  • We zitten op de handigste plekken. Zo zijn je klanten in maximaal 5 minuten fietsen bij hun pakket.
  • Maar liefst 98% van je pakketten bezorgen we in 1 keer!

Alles om je webshop te helpen groeien

  • Effectievere check-out

    Flexibele bezorging is belangrijk voor 66% van de online shoppers. Laat je klant daarom kiezen waar en wanneer die het pakket wil ontvangen. Zo verhoog je je conversie.

  • Retouren versimpeld

    Geen gedoe met extra labels. Verhoog je klanttevredenheid met eenvoudige retouropties voor je klant in binnen- én buitenland.
  • E-commerce inzichten

    De sleutel tot jouw succes als webwinkel ligt in data. Met onze innovatieve oplossingen trek je nieuwe klanten aan en stimuleer je herhaalaankopen.

Overal in Europa minder CO₂ uitstoot

We bezorgen je post en pakketten zoveel mogelijk te voet, met de fiets of met elektrische voertuigen. Waar dat nog niet lukt, gebruiken we een zo duurzaam mogelijk alternatief. Zo heb je bij ons altijd een streepje voor op het gebied van duurzaamheid.

Dit zeggen onze klanten

“Vandaag besteld, morgen in huis? PostNL kan dat gewoon. Dat is iets wat bij andere vervoerders gewoon niet waar te maken was.”

Rob van Lemmen Bagageonline.nl

"Het logistieke dashboard helpt me om de tevredenheid van onze klanten steeds verder te verhogen!"

Zjeer Ahmed VodafoneZiggo

"Met het heen- & teruglabel hoeven onze klanten niet te printen of te plakken als ze willen retourneren.”

Elodie Janse Omoda

Heb je nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Neem contact op

Bel ons gerust voor een gratis adviesgesprek, we staan voor je klaar! Je kunt ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur.