Menu

Keuze in bezorgdag tijdens het bestellen

Laat je klant zelf de bezorgdag kiezen

Hoe fijn is het als je als klant zelf kunt bepalen wanneer je bestelling wordt bezorgd? Met de bezorgoptie keuze in bezorgdag geef jij je klanten deze mogelijkheid. En dat zorgt voor hogere conversie en herhaalaankopen. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 64% van de consumenten meer en vaker bij een webwinkel bestelt als ze zelf de bezorgdag kunnen kiezen.

Voordelen van bezorgdag laten kiezen

  • Hogere conversie: je klanten bepalen wanneer ze het pakket ontvangen
  • Beter voor het milieu doordat pakket direct aankomt
  • Hogere klanttevredenheid door flexibiliteit
  • Meer herhaalaankopen

Hoe werkt het?

Met het integreren van keuze in bezorgdag bied je tijdens het bestellen keuze uit meerdere bezorgdagen. Daarbij kan je klant tot 7 dagen vooruit kiezen en kiest hij altijd een dag die voor hem het beste uitkomt. Een dag voor de gekozen leverdatum overhandig je vervolgens het pakket aan ons, zodat wij die binnen 24 uur kunnen bezorgen.

Hoe voeg ik keuze in bezorgdag toe aan mijn webwinkel?
Je maakt deze bezorgoptie eenvoudig in de checkout van je webwinkel beschikbaar met één van onze aansluitvormen. Dat kan door middel van een plug-in voor je webwinkelplatform of met onze PostNL API. 

Bekijk de aansluitvormen of neem voor meer informatie contact op met ons op.
Bekijk de aansluitvormen

Wat kost het?

De bezorgoptie keuze bezorgdag integreer je gratis én gemakkelijk in je webwinkel. Neem voor meer informatie contact op met ons op.