De voordelen van keuze in bezorgdag

  • Hogere conversie

    64% van de consumenten bestelt meer en vaker bij een webwinkel als ze zelf de bezorgdag kunnen kiezen, blijkt uit onderzoek.

  • Meer herhaalaankopen

    Flexibiliteit in bezorging verhoogt de klanttevredenheid. Met deze bezorgoptie keren je klanten vaker bij je terug.

  • Beter voor het milieu

    De kans dat je klant thuis is bij bezorging, is groter. Dat scheelt onnodige bezorgritten.

Hoe werkt keuze in bezorgdag?

  1. 1

    Voeg de optie toe aan je checkout

    Koppel de bezorgoptie keuze in bezorgdag eenvoudig aan de checkout van je webwinkel via onze plug-in of API. Vragen? Neem contact met ons op, we helpen je graag verder. Nog geen klant? Maak direct een zakelijk account aan

  2. 2

    Je klant kiest een bezorgdag

    Bij het afronden van een bestelling in je webwinkel kunnen je klanten zelf een bezorgdag kiezen, tot 7 dagen vooruit.

  3. 3

    Wij bezorgen de bestelling

    Een dag voor de gekozen bezorgdag overhandig je het pakket aan ons. Wij bezorgen het dan binnen 24 uur.

Wat kost keuze in bezorgdag?

De bezorgoptie keuze in bezorgdag is gratis. Je integreert de optie gemakkelijk in je webwinkel.

Ben je toevallig hiernaar op zoek?

Dezelfde dag bezorgd

Rond lunchtijd besteld, dezelfde avond nog bezorgd. Met deze bezorgoptie lever je supersnel aan je klanten.

Ophalen bij een PostNL-punt

Geef je klanten de mogelijkheid om hun pakketten zelf op te halen. Er is altijd wel een PostNL-punt in de buurt.

Avondbezorging

Met deze optie kunnen je klanten hun pakketten ’s avonds bezorgd krijgen. Van maandag t/m vrijdag tussen 17.30 en 22.00 uur.

Heb je nog vragen?

Bekijk de veelgestelde vragen of neem contact met ons op. We staan voor je klaar!