De voordelen van de notificatieservice
Pakketten realtime te volgen
Je klanten hebben volledig en realtime inzicht in de status van hun bestelling. Zo krijg jij minder vragen over wanneer je pakket wordt bezorgd.
In 1 keer bezorgd
Minder kans dat we voor een dichte deur staan. Je klanten kunnen ook het bezorgmoment wijzigen.
Geen hoge softwarekosten
Je hebt geen hoge kosten voor het beheer en de verwerking van notificaties in de software van je onderneming.
Hoe werkt de notificatieservice?
Vul de contactgegevens van je klant in
De notificatieservice staat automatisch aan in Mijn PostNL. Het enige wat we nodig hebben, is het e-mailadres of telefoonnummer van je klanten. Dit voer je in tijdens het aanmaken van je zendingen.
Je klanten ontvangen informatie over hun pakket
Zodra je pakket is aangemeld, houden we je klanten via sms of e-mail op de hoogte over de status van je pakket. Hebben ze de PostNL-app gedownload? Dan ontvangen ze daar ook de melding.
Wat staat er in de notificatie?
In de notificaties staat alle belangrijke informatie over de status en bezorging van je pakket.
Wat kost de notificatieservice?
Een notificatie via sms kost € 0,10 per bericht. Notificaties via e-mail of de PostNL-app zijn gratis.
Ben je toevallig hiernaar op zoek?

Verhoogde aansprakelijkheid
Waardevolle goederen versturen? Met deze verzendoptie is je pakket verzekerd tot maximaal € 5000.

Brievenbuspakje+

Koerier en express
Zakelijke bestelling vandaag nog laten bezorgen? Onze koeriers bezorgen snel en zorgvuldig.