Let op: Per 17-01-2023 zijn de inklaringskosten voor pakketten van buiten de EU veranderd. Bekijk wat dit voor jou betekent op postnl.nl/afhandelingskosten.

Veelgestelde vragen

Hoe betaal ik inklaringskosten?

Dat ligt eraan hoe je een betaalverzoek van ons hebt ontvangen.

Betaalverzoek per e-mail

  1. Klik in de e-mail op ‘Bekijk betaalverzoek’
  2. Vul je track & trace-code en postcode in
  3. Op de volgende pagina vind je onder ‘De inklaringskosten’ de factuur en kun je direct online betalen (iDeal of creditcard)

Betaalverzoek per post

  1. Scan de QR-code op je kaartje of ga naar track & trace
  2. Vul je track & trace-code en postcode in
  3. Op de volgende pagina vind je onder ‘De inklaringskosten’ de factuur en kun je direct online betalen (iDeal of creditcard)

Zodra je betaald hebt, bezorgen we de zending binnen 7 dagen bij je thuis.

Wat gebeurt er als ik te laat ben met betalen?

De link in mijn betaalverzoek werkt niet. Wat nu?

Twijfel je of het betaalverzoek wel echt is?