Menu

Vanaf 1 juli 2021 gelden er nieuwe regels als je iets koopt uit een niet-EU land.

Je betaalt dan áltijd inklaringskosten. Ook als de waarde lager is dan € 22. Meer hierover lees je op postnl.nl/btw.

Veelgestelde vragen

Hoe betaal ik inklaringskosten?

Dat ligt eraan hoe je een betaalverzoek van ons hebt ontvangen.

Betaalverzoek per e-mail

  1. Klik in de e-mail op ‘Bekijk betaalverzoek’
  2. Vul je track & trace-code en postcode in
  3. Op de volgende pagina vind je onder ‘De inklaringskosten’ de factuur en kun je direct online betalen (iDeal of creditcard)

Betaalverzoek per post

  1. Scan de QR-code op je kaartje of ga naar track & trace
  2. Vul je track & trace-code en postcode in
  3. Op de volgende pagina vind je onder ‘De inklaringskosten’ de factuur en kun je direct online betalen (iDeal of creditcard)

Zodra je betaald hebt, bezorgen we de zending binnen 7 dagen bij je thuis.

Wat gebeurt er als ik te laat ben met betalen?

De link in mijn betaalverzoek werkt niet. Wat nu?

Twijfel je of het betaalverzoek wel echt is?

Anderen bekeken ook: