Menu

Veelgestelde vragen

Aanmelden voor Mijn Post

'Mijn Post' is een handige nieuwe service in de PostNL-app. Via Mijn Post ontvang je elke ochtend voor 7.00 uur een bericht over de post die naar je onderweg is. Via die melding kun je ook direct in de app een foto van de poststukken zien.

Aanmelden voor Mijn Post

Aanmelden is zo gedaan met de PostNL-app. Download hieronder de app voor iOS of Android. Als Mijn Post beschikbaar is voor jouw postcodegebied, krijg je een melding in de app dat je Mijn Post kunt activeren.

Download PostNL-app voor iOS Download PostNL-app voor Android

Afgewezen op basis van je adres?

In dat geval heb je waarschijnlijk een zakelijk adres opgegeven. Mijn Post werkt alleen met particuliere adressen. We controleren jouw postcode in een externe database van de gemeente: het BAG.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.