Menu

Veelgestelde vragen

PostNL-account en Mijn PostNL (zakelijk)

Je PostNL-account bevat al je persoonlijke gegevens. Je kunt met dit account helaas niet inloggen op onze zakelijke omgeving Mijn PostNL. Wil je je zakelijke post- en pakketzaken regelen in Mijn PostNL, dan kun je een apart account aanmaken.

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.