Menu

Veelgestelde vragen

Bestelling of bezorgadres PostNL Webshop aanpassen

Heb je je bestelling in de PostNL Webshop eenmaal geplaatst, dan kun je die helaas niet meer aanpassen. Je kunt in dat geval het beste een nieuwe bestelling plaatsen. De oude bestelling stuur je gewoon gratis retour.

Artikel PostNL Webshop retour sturen Plaats een nieuwe bestelling

Bezorgadres aanpassen

Het bezorgadres van je bestelling kunnen we helaas niet meer aanpassen. Wel kun je een bestelling die al naar je onderweg is vaak nog laten bezorgen bij een PostNL-locatie.

Bekijk hoe je dit kunt doen

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.