Veelgestelde vragen

Klacht indienen

Is er iets misgegaan met je post of pakket? Of ben je om een andere reden ontevreden over onze postbezorging? Logisch dat je dan flink baalt. Natuurlijk lossen we het probleem graag zo snel mogelijk voor je op.

Hoe dien ik een klacht in?

Klik op Klacht indienen via Daan onder aan de pagina. Daan toont je een aantal opties om je klacht in te dienen. Je kan chatten, bellen, een bericht sturen via Facebook of Twitter of een brief schrijven. Ook kan je kiezen om een reactie te krijgen per e-mail. Je laat je klacht dan achter bij Daan. Hij zal je om je e-mailadres vragen, zodat een klantenservice collega op je verhaal kan reageren.  
 
Welke contactopties Daan laat zien, hangt af van het moment dat je contact met ons zoekt. Op de pagina Hoe neem ik contact op? lees je hier meer over.

Wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht?

Dat is afhankelijk van de gekozen contactoptie: 
 
Reactie per e-mail 
Ma t/m vrij van 8.30 - 20.00 uur 
Reactie binnen 3 werkdagen (ma-vrij) 
 
Chatten 
Ma t/m vrij van 8.30 - 19.45 uur 
Za van 09.00 - 15.45 uur 
 
Bellen 
Ma t/m vrij van 8.30 - 20.00 uur 
Za van 09.00 - 16.00 uur 
 
Facebook 
Ma t/m zo van 20.00 - 23.59 (via chatbot Daan) 
Reactie meestal binnen 1 dag 
 
Twitter 
Ma t/m zo van 20.00 - 23.59 (via chatbot Daan) 
Reactie meestal binnen 1 dag 
 
Brief schrijven 
Reactie binnen 10 werkdagen