Pakketbezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen? Dat klopt.

Vanaf nu informeren we je digitaal over je pakket. Je pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je ziet in track & trace waar je pakket is. Ook krijg je een e-mail en vind je in de PostNL-app terug waar je pakket is afgeleverd. Meer info?

Veelgestelde vragen

Geen niet-thuisbriefje ontvangen

Heb je de bezorger gemist, maar geen niet-thuisbriefje ontvangen in de brievenbus? Dat klopt! Vanaf nu informeren we je zoveel mogelijk digitaal over je pakket. Je pakketbezorger levert het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen of vul de code hieronder in.

Als je geen PostNL-account hebt of we hebben je e-mailadres niet herkend via de verzender, dan laat de bezorger nog wel een ‘niet-thuisbriefje’ achter. Op het briefje staat een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen of vul de code hieronder in.

Track en trace PostNL

Volg je pakket

Land van de ontvanger

Anderen bekeken ook: