Navragen bij de bezorger

Heb je geen pakket ontvangen terwijl je bericht hebt gehad dat we het hebben bezorgd? Dan kun je bij je bezorger navragen waar je pakket is. Dat gaat via onze chatbot Daan.

Zodra jij je gegevens hebt doorgegeven via Daan, komen wij in actie. We zorgen dat je bezorger binnen 2 uur laat weten waar je pakket is.

In 3 stappen duidelijkheid over je pakket

  1. Chatbot Daan verwerkt je aanvraag. Eerst controleert chatbot Daan je gegevens in ons systeem. Zo weten we precies om welk pakket het gaat.
  2. We vragen het aan de bezorger. Je bezorger ontvangt direct een melding op de handscanner, en geeft nog tijdens de bezorgronde antwoord.
  3. Je krijgt van ons een e-mail met de reactie van je bezorger. Binnen 2 uur sturen we je een e-mail met het antwoord van de bezorger.

Lukt het de bezorger niet om binnen 2 uur te reageren? Dan bellen we je daarover.

De reactie van de bezorger klopt niet

Het kan gebeuren dat je pakket toch niet is waar het volgens je bezorger moet zijn. Heel vervelend natuurlijk. Wacht in dat geval nog 2 dagen. Meestal komen we je pakket namelijk nog bezorgen.

Is je pakket er na 2 dagen nog steeds niet? Vraag dan de afzender om contact met ons op te nemen. Dan zoeken we samen met de afzender naar een oplossing.