Menu

Veelgestelde vragen

Verkeerde PostNL Webshop artikel besteld of ontvangen

Heb je het verkeerde artikel besteld of een ander artikel ontvangen dan je hebt besteld? Onze klantenservice helpt je graag verder. Je kunt contact opnemen met behulp van de contactopties hieronder.

Zakelijke klant

Postzegelverzamelaar

Anderen bekeken ook:

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.



Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 8.30 tot 20.00 uur, za 9.00 tot 16.00 uur.



Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacyverklaring.