Op 17 augustus tussen 14.00 en 15.15 uur was er een storing. Hierdoor zijn soms te hoge bedragen afgeschreven. Is dit bij jou het geval? We boeken het bedrag automatisch terug. Onze excuses voor het ongemak.

Probleem met online verzendlabel(s)

Werkt je verzendlabel of postzegelcode niet zoals het hoort? Of ging er iets mis bij de bestelling? Geen nood, onze digitale collega Daan staat voor je klaar. Hij kan je helpen om je geld terug te vragen. Heb je daar inderdaad recht op? Dan maakt hij het ook meteen voor je in orde. Het geld staat dan binnen twee weken weer op je rekening.

Checklist: geld terugvragen via Daan

1. Check je e-mail

Heb je net een bestelling geplaatst? Het duurt soms wat langer voor je deze ontvangt. Controleer daarom eerst je e-mail en spamfolder.

2. Zoek je ordernummer op

Na 1 uur niks ontvangen? Zoek alvast je ordernummer op, dan kunnen we je sneller helpen. Een ordernummer bestaat uit een combinatie van 7 cijfers en letters. Het ordernummer kan starten met een cijfer of een letter (bijvoorbeeld: 1AB2CDE). Je vindt het in de e-mail die je krijgt bij je bestelling en in de omschrijving op je rekeningafschrift.

3. Vraag het Daan

Neem hieronder contact op met Daan.